Kalanetika – plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Šie užsiėmimai skiriasi nuo kitų tuo, kad atliekant statiškus tempimo pratimus labai veiksmingai treniruojami gilieji raumenys. Po kelių treniruočių pastebimai sutvirtėja gilusis poodinis sluoksnis, dailėja figūra: riebalai nyksta, o raumenys tvirtėja. Pagrindinis kalanetikos užsiėmimo principas – nepakenkti organizmui. Mankštinantis nepervargstama, nealinama širdis ir sąnariai – krūvis tenka ne visam organizmui, o tam tikroms raumenų grupėms. Treniruotėje nėra jokių choreografinių triukų, šuoliukų, staigių judesių, kuriuos atliekant iškyla grėsmė patempti raumenis. Mankštinantis „nepatogiose“ pozose treniruojami sunkiai pasiekiami, dažniausiai anksčiau neatrasti raumenys. Ši mankšta tinka visiems, ypač tiems kurie nemėgsta aktyvių treniruočių ar didelį antsvorį turintiems žmonėms, kurie negali nuo ryto iki vakaro prakaituoti treniruoklių salėje.Pratimai tinka įvairiausio amžiaus žmonėms, nes juos daryti nereikia didelių pastangų.

 

 

 

 

 Aštanga vinjasa joga

Aštanga vinjasa joga garsėja kaip viena fiziškai intensyviausių jogos rūšių. Neveltui žmonės renkasi šį jogos stilių, norėdami sustiprinti raumenis ar išlaikyti dailias kūno linijas. Tačiau tai ne tik fizinės pratybos kūnui. Tai menas, leidžiantis sukurti naują santykį su savo kūnu. Kaip mokė Šri K. Pattabhi Jois, Aštanga yra jogos rūšis, kur didžiausias dėmesys skiriamas asanoms (pozoms), pranajamai (kvėpavimo kontrolei) ir vinjasai (asanų susijungimui kvėpavimu ir judesiu). Jogos praktika suteikia jėgų ir išlaisvina, nes išjudinami fiziniai ir emociniai blokai, o kelyje į savęs priėmimą nebelieka baimės. Šios judesio – meditacijos sąjungos gilesnis tikslas – nuraminti protą ir atverti širdį. Aštanga Vinjasa akcentuoja dinamiškos asanų sekos svarbą. Praktika pradedama Saulės pasveikinimais (Surya Namaskara A ir B), po kurių seka stovimosios asanos, sėdimųjų bei baigiamųjų asanų serijos. Visos praktikos metu palaikoma nuolatinė judesių ir kvėpavimo tėkmė, sukurianti vidinę fizinę šilumą, kuri valo kūną ir skaidrina mintis. Derinant dinamiško kvėpavimo, žvilgsnio fokusavimo ir energijos aktyvinimo metodus, visas dėmesys nukreipiamas į praktikuojančiojo vidų, o asanos atliekamos sklandžiai ir meditatyviai. Šios sistemos efektą galima pajusti labai greitai. Praktikuojant reguliariai, kūnas tampa stiprus ir lengvas, o protas – aštrus ir aiškus.

 

 

 

 

Body Interval – tai besikartojantys fiziniai pratimai, kurių metu dirba kiek įmanoma daugiau raumenų grupių. Fiziniai pratimai yra atliekami pagal muziką, todėl tai puikiai atpalaiduoja ir pakelia nuotaiką. Daugelio tyrinėtojų įrodyta, kad Body Interval pratimai – puiki fizinio aktyvumo ir sveikatos stiprinimo priemonė. Body Interval reguliarių treniruočių dėka stiprėja judamasis atramos aparatas, ugdomos kraujotakos ir kvėpavimo sistemos funkcinės galios, fizinės ypatybės – jėga, ištvermė, greitumas, koordinacija, lankstumas. Sportuodami turime galimybių ženkliai pagerinti atskirų organų ir sistemų funkcine veiklą, sustiprinti sveikatą, ugdyti taisyklingą laikyseną, šalinti figūros trūkumus ir kt. Yra nustatyta, kad fizinis aktyvumas padeda įveikti įtampą, psichologinį nuovargį ir depresiją. 2 – 3 savaites trunkančios reguliarios fizinės iškrovos sugrąžina pozityvią nuotaiką. Vyresniojo amžiaus žmonėms Body Interval pratybos stabdo organizmo senėjimo procesus: mažina cholesterino kiekį kraujyje, druskų nusėdimą sąnariuose, atitolina sklerotinius požymius, stiprina raumenyną, reguliuoja kraujospūdį ir pulso dažnį, padeda įveikti stresą.

 

MAMA + VAIKAS

Tai nuotaikinga treniruotė mamai norinčiai atgauti savo kūno formas, pakitusias po gimdymo. Bendraminčių būryje efektyviai patobulinsite kūno linijas, sustiprėsite, pasisemsite energijos. Kol mamos sportuoja, mažieji bendrauja tarpusavyje čia pat – sporto salėje , o kartais ir prisijungia prie aktyvaus sporto. Šie užsiėmimai – puikus sprendimas mamai ir vaikui siekiantiems būti žvaliems, energingiems bei sustiprinti tarpusavio ryšį.

 

 

 

 

Nėščiųjų užsiėmimai
Tai fizinių pratimų deriniai, pritaikyti pakitusiam moters organizmui, padedantys pasiruošti gimdymui. Mankštinantis didėja bendras moters darbingumas, gerėja nuotaika, miega, stiprėja raumenys, kvėpavimo, širdies ir kraujagyslių sistemos.
Oro joga (AIRLATES)

Oro joga – tai harmoninga mankšta ore, teikianti neįprastus potyrius. Mankštos metu juda visas kūnas, pasikraunate pozityvios energijos. Jogos, atliekamos ore, metu į tobulą visumą sujungiamas protas ir kūnas. Oro joga apjungia tradicinės jogos pozas su pilatės pratimais ir aktyvia fizine veikla ore. Su specialia jogos juosta, kai kurių pozų, ir pratimų atlikimas yra palengvintas, o kai kurių atvirkščiai – pasunkinamas. Mankštinantis ore jaučiamas aktyvus giliųjų raumenų, ypač esančių juosmens, nugaros ir galūnių srityse darbas.  Elastinga juostos medžiaga leidžia išlaikyti lankstumą ir judrumą. Tai naujas, įdomus ir nuotaikingas būdas mankštintis.

Kita svarbi informacija:

  • Būtina sportinė apranga be užtrauktukų, kad nedraskytų oro jogos juostos.
  • Privaloma būti be auskarų, žiedų ar sagių plaukuose, basomis.
  • Šiuo sportu negalima užsiimti, jeigu yra menstruacijos, žmogus turi širdies stimuliatorių, serga epilepsija ar turi aukštą spaudimą akyse.
  • Taip pat reikėtų nebijoti aukščio, tačiau specialaus fizinio pasirengimo nereikia.

 

 

 

 

Individuali kineziterapija  – tai užsiemimai vykstantys prižiūrint kineziterapeutui. Atsižvelgiant į Jūsų bendrą sveikatos būklę, fizinį pajėgumą yra parenkamas pratimų kompleksas. Kineziterapeutė apmoko, kaip taisyklingai atlikti fizinius pratimus, kurie stiprina kaulų ir raumenų sistemą, aktyvina kraujotaką. Kineziterapija yra taikoma prie įvairių ligų siekiant sugrąžinti ar kompensuoti judėjimo funkciją, sumažinti skausmą, atstatyti raumenų balansą. Procedūros trukmė – nuo 40 iki 60 min.

 

Kinezioteipavimas –  trumpa procedūra, kurios metu yra naudojama kinezioteipavimo technika, kuri atliekama naudojant kinezioteipus (lipnias elastines vandeniui pralaidžias juostas). Ši technika yra veiksminga neurologinei ir kraujo apytakos sistemos aktyvinimui. Kinezioteipavimas nevaržydamas judesių suteikia stabilumą ir atramą sąnariams ir raumenims. Kinezioteipavimas gerina audinių kraujotaką, mažina skausmą, skatina traumuotų audinių (raumenų, raiščių) gijimą, koreguoja judesius, judėjimą, laikyseną. Trukmė 20 minučių.

 

Pasyvi judesio terapija – atsižvelgiant į sveikatos būklę, taikomi aktyvūs ir pasyvus kineziterapijos metodai. Dėl raumens pertempimų, ilgalaikio raumens apkrovimo, traumos ar emocinės bei psichologinės įtampos atsiranda trigeriniai taškai, kurie sukelia galvos, pečių juostos, nugaros ar kojų skausmus. Procedūros metu atliekami aktyvūs ir pasyvūs pratimai siekiant atpalaiduoti įsitempusi raumenį ir pašalinti dėl trigerinių taškų atsiradusį skausmą. Procedūros metu naudojami trigerinių taškų masažo elementai. Trukmė nuo 40 iki 60 minučių.