Prekių grąžinimo/keitimo tvarka

Mes visuomet tikimės, kad įsigytos prekės Jums puikiai tiks ir atras savo vietą Jūsų spintoje. Tačiau, jeigu atsitiktų kitaip – visuomet galite prekę grąžinti arba pasikeisti į kitą prekę.

Dėl gražinimo kreipkites el.p. info@divanamai.lt ir atsiųsime informaciją.

Diva.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes per 14 kalendorinių dienų Jūs galite:

1. Keisti į kitą dydį.

2. Keisti prekę į kitą modelį.

3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

1. Grąžinimo/ keitimo procesas:

1.1. Pirkėjas grąžinamas/ keičiamas prekes turi išsiųsti registruota siunta arba per paštomatą.

1.2. Pinigai yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų.

2. Grąžinimo/ keitimo sąlygos:

2.1. Norite grąžinti ar pakeisti prekę, prašome tai įvykdyti per 14 kalendorinių dienų.

2.2. Grąžinama/keičiama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

2.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų/keičiamų prekių, jei grąžinama prekė buvo panaudota, be orginalių etikečių, sugadinta.

2.4. Grąžinamų arba keičiamų kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

2.5. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.Netinkamos kokybės prekės keičiamos arba grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

2.6. Netinkamos kokybės prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų.

Svarbu: Jeigu nebus įvykdytos visos su prekių grąžinimu/keitimu susijusios sąlygos (paminėtos anksčiau),

mes pasiliekame teisę nepriimti atgal ir nekeisti prekių.

3. Grąžinimas

3.1. Grąžinimo terminas trunka 14 dienų. Jei nuo jūsų pirkimo praėjo daugiau nei 14 dienų, deja negalime jums grąžinti pinigų ar pakeisti prekių.

3.2. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir tokioje pačioje būklėje kaip ir buvo nupirkta.

3.3. Grąžinant prekes reikia nurodyti užsakymo numerį.3.4. Grąžinti prekes galima naudojantis kurjerio ar Omniva paštomato paslaugomis.

4. Keitimas ir siuntimas

4.1. Keičiame prekes jei jos yra su defektu arba pažeistos. Jei norite pakeisti prekes prašome susisiekti el. pašto adresu

4.2. Jums teks sumokėti už siuntimo išlaidas grąžinant pažeistas prekes arba prekes su defektu. Jei jums už pirkimą buvo grąžinti pinigai, siuntimo išlaidos bus išskaičiuotos.

Turite klausimų?